Mardröm

Jag drömde inatt att vi var på sjukhuset för att lämna blodprov. Detta för att de skulle säga om jag fick börja med sprutor eller inte. Dock var vi tio minuter sena och då vägrade de ta provet. Sa att vi var tvungna att avbryta vårt försök. I drömmen bröt jag ihop i väntrummet bland alla andra par som väntade.

Jag förstår rent logiskt att det är klart de skulle ta provet om jag blir tio minuter sen eller sagt åt mig att komma i tid dagen därpå. De hade inte avbrutit försöket för det. Går ju på spray tills mitt prov ser bra ut. Men ändå blir jag ledsen av drömmen. Tänk om vi inte lyckas alls?

Jag förstår att chansen att lyckas på första försöket är liten. Men samtidigt så finns ju chansen där och den är inte obefintlig! Klart jag kommer bli ledsen för varje misslyckat försök.... Jag hoppas på första och sen får vi se vad som händer.
 
Min blödning är inne på slutfasen och jag ttror sprayen fungerar. Det är varmt och det är kallt på samma gång och mitt humör är inte som det brukar vara. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: