Halloween då

Halloween på kontoret! Ska fixa i ordning mig strax. Har lite ångest över ett par saker på jobbet men det löser sig nog med tiden....

Snart klar med ett stickprojekt som legat och vilat i 2-3 år. Passar jättebra med ett par strumpor nu till vintern! :) Har kommit förbi hälen och stickar på foten så blir väl klar till helgen.

Ibland har jag så mycket att berätta om så jag skriver flera gånger per dag, ibland så händer inget på flera dagar. Så är det i livet helt enkelt.

Tog min sista Provera idag vilket innebär att helgen kommer bli ett stort blodbad tror jag. Tror inte heller att blödningarna kommer sluta så jag har ett datum att förhålla mig till. Blöder jag fortfarande då ska jag till vårdcentralen och be om en remiss till gynekolog. Tänker inte sätta mig på gynakuten för det ger mig ingenting. Gynekologerna i landstinget vägrar dessutom ta emot någon utan remiss. Tidigare har jag alltid haft blödningar i en vecka när jag ätit Provera, men samtidigt så vet jag ju inte om det beror på att jag åt Pergotime och det var därför det bara varade en vecka. Vill inte hålla på att blöda tills 18:de. Jag vill att de ska säga "Din slemhinna ser bra ut, vi kör igång".

Men som tur är så är det en dag kvar på november. Två dagar kvar innan det blir helg. Sen är jag bortrest med jobbet och då är det bara en vecka kvar!

Humöret är inte på topp, men det är inte i botten :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: