Snart slut

Jag hade tänkt ta en paus från bloggandet. Det blev (uppenbarligen) inte så. För här är jag igen och skriver.

Påsken är snart slut. Det har varit skönt att vara ledig flera dagar, mer än bara en helg. Jag drack bubbligt vin igår. Insåg att det var ju inte direkt speciellt att dricka vin. Fick inte tag på mitt favoritvin, så köpte vad en kollega rekommenderade. Det smakade inte så mycket, mest bara bubblor. Ju mer jag drack insåg jag varför man dricker. För man blir tom. Man känner iget. En slags tomhet och man känner sig lättad, nästan glad under tiden.
Skönt att få slut på alla äggskämt. Jag läser fortfarande massa bloggar som fortfarande kämpar eller är gravida och det var massa skämt, främst igår. Tyckte inte det var några roliga skämt direkt och kände mest bara jaha?

Jag räknar med att jag inte blöder mer imorgon. Gick vi verkligen igenom en IVF eller var det bara en dröm? Kanske en mardröm...
1 Anonym:

skriven

Tänker på dig! Snart SKA vi lyckas!

2 lyckaimig:

skriven

Jag tog bort min blogg men går fortfarande in här och läser och hoppas det går vågen för dig i augusti. Själv ska vi försöka med ett FET om två veckor men vet inte om jag vågar..., eller orkar.. Vem kunde ro det skulle va så jobbigt med ivf?..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: