Dagens resultat

15 ägg pågång mellan 11-14mm. Återbesök på måndag och då bestämmer vi nog när äggplocket blir. Känns konstigt att något som kan bli ett barn just nu växer i mig.

Är allmänt svullen och det är obehagligt. Skulle vara uppmärksam på illamående eller annat som kan innebära överstimulering. Skulle ju inte bli förvånad om jag blev det direkt... Men det återstår att se.
1 Dujaghanvi:

skriven

Låter som bra grejer är på gång! Hoppas de 15 fortsätter växa och att ni får ett fint äggplock i veckan!

Svar: Tack :) tror det kommer bli på torsdag! Men det känns bra den här gången och jag har tro på läkarna och vetenskapen! Om inte annat SKA vi ha något till frysen. Punkt slut!
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: