Överstimulerad?

Är man överstimulerad när man drar knät mot bröstet och får ont? Tror min vänstra äggstock gillar hormoner. Mer svullen än höger. Å andra sidan var äggen större på vänster än höger.
Jag vill ha massa ägg. Just nu tror jag det lutar åt onsdag. Men det är bara min gissning.

Jag orkar inte jobba imorgon. Rent psykiskt. Sen är väl inte kroppen helt med på att jobba heller. Mannen tycker det är okej att stanna hemma. Jag skulle seriöst gå till jobbet sålänge jag kan stå på benen. Men när det gäller detta så velar jag. Jag som alltid haft arbetsmoral som en häst funderar på att vara hemma för att jag helt enkelt inte orkar med att jobba.
Skulle det bli onsdag kan man ju vara hemma på tisdag också. Blir det torsdag så känns det nästan som att jag måste jobba lite emellan.

Lite ångest över att jag inte orkar med att jobba..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: