Bra dag!

Idag är en bra dag! Eller ja, dagen börjar gå mot sitt slut så det är väl lika bra att skriva i presens, haha. Idag var en bra dag.

Kaos på jobbet medans de mer "seniora" personerna på avdelningen inte var där. MEN! Jag och en annan mer "junio" kollega lyckades styra upp situationen och jag kände mig så himla stolt. Efter endast ett par veckor så kan jag rutinerna och systemen. Jag klarar mig faktiskt själv på avdelningen nästan, vilket är bra eftersom vi inte är så många.

En vecka kvar till fastanställning <3

Varje resa till/från jobbet sätter jag igång Spotify och sjunger för fulla muggar. Oftast samma låtar men med tanke på hur ofta det är så är det förvånande att jag inte blivit hes ännu!

Drygt två veckor till behandlingsstart med Provera!
1 KMP:

skriven

Två veckor kvar till Proverastart men tur att du har ett delmål på vägen - fast anställning!

Svar: Jajamän! Blir fast imorgon :)
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: