RD 3

Upp och jobba! Det känns okej med att jobba denna veckan och sedan testa nästa måndag. Då känna det inte så långt. Det är fel dagar om man inte räknar med helgen.

Det känns dock fortfarande konstigt. Allt är precis som vanligt. Jag vet inte vad jag hade förväntat mig egentligen. Men allt är som vanligt och jag undrar ibland om folk kan se att jag kanske är gravid? Om de kan se att jag gjort en IVF? Och varför är inte världens helt rosa och gullig? Jag har faktiskt ett befruktat ägg i mig!

Jag förstår ju att världen är densamma. Men ändå hade jag nog förväntat mig att känna mig speciell på något sätt. Jag bär ju på en guldklimp.

Känner inget av det heller. När börjar man känna saker om man gör det?
1 Hanna:

skriven

Tänkte också att hela världen skulle kännas annorlunda men det gör det ju inte..Enda är att man har ont i äggstockar (pga att dom är stora) och ont i livmodern (pga lutinus) haha =).Hoppas att vi bägge får ett pos besked denna gången =).Kram

Svar: Bra, då är det inte vara jag ;) hoppas på det också!
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: