En dag för oss

Det är väl bra med en dag för oss. Men jag känner att det är något konstigt över det. Många som säger att de är barnlösa som inte är det. Därför tycker jag att det tappar lite syftet.

Däremot såg jag filmen fettilitetsresa la ut och den är en bild av hur det är. Jag har inte insett det men man stänger av. När man genomgår behandling så gör man endast det man måste. Man jobbar och åker sedan hem. Orkar aldrig med något extra utan allt koncentreras på att ta sig genom dagen.

Som ni märker börjar mina inlägg bli glesa. Jag hoppas det är ett bra tecken. Jag tänker faktiskt på allt mindre. Jag är inte lika besatt av augusti. Det känns bra faktiskt. Klart jag ser fram emot augusti men eftersom allt känns bra känslomässigt så är jag inte lika besatt. Tiden går fortare än vad man tror. Snart är vi på vår resa och sedan är det dags att börja med mediciner.

Vi är där snabbare än vad man tror :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: