Återgå till ämnet

Jag vet att mina senaste i lägg inte direkt har handlat om våra behandlingar men ibland behöver man andas lite. Men det är kanske dags att återgå till ämnet. Imorgon är det ultraljud. Då får jag veta datum för återföring. Förmodligen tisdag nästa vecka. Jag har lyckats överleva och fördriva tiden hittills. Men det känns ganska självklart att det blir goda nyheter. Det är så mycket flytningar så det måste vara bra. Får använda trosskydd om dagarna! Men jag har åkt på en förkylning. Jag känner mig inte ett dugg sjuk men rösten sviker, halsen svider och är full med slem. Jag kurerar mig så gott det bara går i väntan på vad de säger imorgon. Tittar dock noga igenom bipacksedlar och vågar inte ta något slemlösande.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: