IVF-Playlist

Lovade på er att jag skulle berätta ett par av låtarna som är på vår IVF-playlist. För det mesta är det jag som lägger upp låtar där, men mannen har lagt upp ett par också. Jag lyssnar på den listan varje dag på jobbet, den skänker mig lite hopp om att det snart är november!
 
Galenskaparna - Ägg (Från Alla ska bada)
Bästa citatet ut låten:
Lägg ett ägg, lägg två
Som du kan ruva på
När du känner dig grå
Och vill ha nånting att hoppas på
 

 
Galenskaparna - Nu ska vi snart frysa ner herr Moro (Från lyckad nerfrysning av Herr Moro)
Bästa citatet ur låten:
Nu ska vi snart frysa ner herr Moro
Helt i vetenskapens tjänst förstås
Ja, vi fryser Vincent Moro
Han ska frysas in i is av oss
 
 
Winne The Pooh - The tummy song
Behöver jag förklara varför? 
 
 
Andra låtar är:
Veronica Maggio - Hädanefter
Capital Cities - Safe & sound
Radical Face - Welcome home, son
 
Idag kommer mannen hem efter en jobbresa och han ska hjälpa mig beställa mediciner. På onsdag är det dags att börja!
1 s:

skriven

På min "baby" lista ligger bla
-"du är snart där - håkan hellström"
-"till dig - Sarah dawn finer"

Lycka till med denna omgången!

Svar: Får lyssna igenom de låtarna :) Tycker dock att min lista ska vara 'peppig'. Självklart är det fint med lugna vackra låtar, men jag samlar mod!
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: