Trött

Det är dagens ord. Trött. Påsken tog visst lite hårdare än vad jag trodde, har inte kommit i fas med jobbet riktigt ännu. 

Provade min bröllopsklänning igår, den satt nästan perfekt! Jag blir lite orolig för att jag inte kommer kunna ha den. Om jag räknar lite snabbt lär vi vara i vecka 10 (om vi lyckas). Men det finns korsetter och annat man kan fixa det med. 

I torsdags ringde jag sahlgrenska och ville prata blastocyster och de skulle ringa efter påsk. Igår ringde de inte så det hade ju varit lite småkul om de ringde när jag sitter med psykologen senare idag. Vet inte riktigt vad vi ska prata om, men det är nog mitt minsta bekymmer. 

Jag har massa känslor jag vill skriva om men det kommer inte ut som ordentliga meningar och det mesta är förvirrat. Så det får jag återkomma med när jag sorterat allt i mitt huvud. 
 
Kategori:
1 Anonym:

skriven

Är det inte snart dags för syskon? Till dig , alltså?

Svar: Jag fick faktiskt ett syskon innan påsk. Det kändes konstigt och är fortfarande lite konstigt, men jag har faktiskt tagit det bra. Jag är inte avundsjuk eller så, utan det är numera en av höjdpunkterna med att komma hem. Nog för att det har funnits fler höjdpunkter tidigare också :) jag tänker mig att det håller mig klar i sinnet att komma dit och få en liten dos av glädje.
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: