Två dagar

Jag är utomlands. Okej, det är jag faktiskt inte, jag befinner mig bara på annan ort. Men det känns som om jag är utomlands! Folk här är så annorlunda och man känner sig som en turist som bara är i vägen. Men snart bär det hemåt. Under dessa dagar har jag haft otroligt svårt att sova och har överlevt dagarna med att varannan timme stoppa i mig den största sockerbomben jag kunna hitta. Som tur är så har jag fri tillgång på läsk så det blir en liter om dagen (tyvärr). Om två dagar är det dags att börja nästa behandling för FET. Känner man sig någonsin riktigt redo att öppna sitt innersta och blotta lite hopp? Glänta på dörren till ett rum där man stoppat undan alla känslor och hoppas att inte alla känslor kommer på samma gång. Nästa vecka är dessutom första gången jag ska prova på akupunktur, det ska bli spännande.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: