Äntligen

Jag försökte ringa i måndags men orkade inte med telefonkö. 

Igår hände det. Jag tog tag i mig själv och bestämde mig att jag skulle ringa sahlgrenska. Första gången jag ringde var jag först i kön men efter en stund i kö och inget hade hänt gav jag upp. Tjugo minuter senare gjorde jag ett nytt försök och kom fram direkt! 

Proverastart 1 maj
Massa medicin här emellan
FET v23

Spännande! Ser fram emot mina sömnlösa nätter med suprecur, haha. Måste dock ta om blodprov för HIV bland annat eftersom det är två år sedan våra prover togs. Mannen behöver inte ta om sina fören vi gör en ny ivf. 

Beställer förmodligen min bröllopsklänning nästa vecka! Bara hoppas att inte magen är för stor när vi gifter oss om det går vägen. Men det känns som vårt minsta problem ;) 
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: