Helg igen

Veckorna flyger förbi och jag är lite orolig att de bara försvinner. Snart är det sommar, FET bröllop och bröllopsresa. 

Jag fick inte pratat med psykologen. Hon blev sjuk och det blev ombokat till april... 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag passar på att försöka sova ut nu när jag kan. I maj kommer jag ändå vakna på nätterna och vara trött. 

Ångest över allt till bröllopet. Tvivlar på klänningen jag valt ut, har inte tänkt på bordsdekorationer och undrar hur det blir med fotograf. Så mycket att fundera och vara orolig för. 

Jag funderar på att berätta om vår situation för en kollega på jobbet som gör så mycket dumt och säger så mycket dumt. Om hon vet om situationen så kanske hon tänker sig lite för. Nu när vi pratar så känner jag mig känslomässigt tom. "Tycker du om barn?" varpå jag svarar med en axelryckning... Hon tror väl jag är helt tom inuti. Men kanske hon får mer förståelse och slutar låta så många grodor hoppa ut. 
Jag får fundera vidare. 
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: