Veckans mål

Köpa E och D vitaminer att komplettera med. Äter redan multivitamin men vill öka på E och D vitaminer. E för att det är bra för slemhinnor tydligen och D för att en kollega lovar guld och gröna skogar. Man blir minsann aldrig sjuk om man äter D vitamin i rätt mängd. 

På torsdag ska jag prata med psykologen igen. Ett välkommet avbrott i vardagen. Jag har försökt tänka på vad hon sa förra gången, men jag hade lite svårt att koncentrera mig sist. Jag bara babblade på och grät och det var ingen vidare struktur i något. 

I veckan ska jag också boka in tider för akupunktur inför FET. Det gör säkert ingen skillnad, men jag vill känna som att jag gör något annorlunda. Att jag påverkar något så ägget fäster. För det känns helt galet att jag inte blir gravid. Man ska ju vara jättefertil när man är ung, men det gäller självklart inte mig. 

Hela veckan är i stort sett uppbokad i mitt huvud och någonstans ska jag lyckas klämma in övertid på jobbet och besöka en vän. En gravid vän som är i vecka 30. Suck. Men hon vet nog att det är jobbigt för mig, hon har redan skjutit upp det tre gånger med olika ursäkter. Det känns nästan som att det ända hon pratat om är sin graviditet, men jag vet att det inte är så. Men det är det jag hör och kommer ihåg. 

Till helgen ska vi iallafall boka vår bröllopsresa och jag ska beställa men bröllopsklänning. Ska försöka se fram emot det. Pepp pepp! 
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: