Nästa vecka

Nästa vecka ringer jag sahlgrenska. Känns galet att det gått en månad sen vi fick minus. Jag tycker det känns som att det var ganska nyligen men tiden stannar inte av bara för att man sörjer. Den kanske till och med går fortare? 

Jag tänkte prova akupunktur inför nästa FET. Jag förstår att det är lite luddigt och har väl inga större förhoppningar men jag måste prova något. Akupunktur kan inte bota cancer, men jag tror definitivt att man blir avslappnad och får igång blodflödet i kroppen. Om man får en massage så är man ju helt röd om kroppen efteråt och lite vimmelkantig, så varför skulle akupunktur vara annorlunda? Det frigör nog endorfiner och endorfiner blir man ju glad av, så om inte annat minskar man nog stressen. Bara en sån sak! 

Planeringen av vårt bröllop går framåt, snart vet vi var festen blir av och efter det kan vi börja skicka inbjudningar! Tygprov är beställt och jag får nog snart beställa min klänning! Mäta vilken ringstorlek jag har och beställa ring också. Herregud vad jag har att göra, men roligt också. 
Kategori:
1 Kakan:

skriven

Roligt med bröllopsplanering! Vi har också satt igång lite smått.

Jag hittade lite bra saker om akupunktur och dess fördelar för IVF häromdagen som du kan läsa om på min blogg om du känner för det. Jag tror verkligen att det kan fungera. den här gången tänker jag köa akupunktur även efter jag plussat, vilket jag ju tänker göra ;) eftersom det verkar kunna minska risken för missfall.

Svar: Det var din blogg som gav mig idén faktiskt :)
Lilla jag

2 Mot Ett +:

skriven

Vad roligt med bröllop och planering! Vi hann bara påbörja vår planering i princip, sen bestämde vi oss för att gifta oss lite i smyg mycket tidigare än datumet vi hade satt från början, bara för att slippa all stress och och press. Det var väldigt skönt och helt rätt för oss. :)

Kanske är skönt att du har lite annat att tänka och fokusera på också?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: