Mvc och fröken hjälpsam

Ringde mvc och vill nästan gråta. Det enda rådet jag fick var att ta ett nytt graviditetstest om en vecka eller söka mig till gynakuten. Snacka om att vara hjälpsamma... 

Det är bara att hålla ut i tre veckor till. 

Dessutom kräktes jag imorse och det får väl vara ett gott tecken. 
Kategori:
1 Kakan:

skriven

Gah vad frustrerande! Men så länge det inte är förskt blod eller mensvärksliknande smärtor så håller vi hoppet uppe!

Svar: Ska försöka med det iallafall!
Lilla jag

2 Anonym:

skriven

Tror det kan vara för att det är för tidigt för att se ett hjärta än, men trist med en ohjälpsam person när man är så orolig. PS jag hade mensvärksliknande smärta av och till under hela min graviditet

Svar: Nja, flera gravidappar säger att man nu kan se hjärtat på ultraljud. Men alla mottagningar vill väl gå på sparlåga nu under sommaren.
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: