För ett år sedan

Var vi på ruvardag 1 för vår allra första ivf. Trodde nog aldrig att vi fortfarande skulle få kämpa vid det här laget. Var så övertygad att allt skulle lösa sig bara vi gjorde en ivf. Varför skulle vi inte lyckas? 

2 IVF
1 ET
2 FET 

Och vi kämpar fortfarande 
Kategori:
1 Anonym:

skriven

Älskar din blogg känner igen mig så väl i allt du skriver. Vi har försökt i 5 år utan resultat. Vi väntar på äggdonation. Känns som en evighet till jul:( men vi väntar

Svar: Jul är inte så långt bort ändå. Jag tycker att nu det senaste så skyndar sig tiden iväg. Det är som att jag står still och allt bara springer förbi mig. Vet knappt om jag är redo att försöka igen nu när det är ett halvår sedan sist. (kan inte ens förstå att det är ett halvår sedan, känns som att det var igår!)
Jag hoppas att allt löser sig för er och att äggdonation är er väg för att lyckas!
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: