Vi är igång

Nu är vi igång med syskonförsök. Planen är lagd och det är bara att släppa kontrollen. Detta är inget vi kan styra över utan det gäller bara ha tro till vetenskapen och ta all medicin enligt ordination.
Något som är nytt är dock att man inte längre behöver spraya med suprecur, glad att slippa det iallafall. Det är bara Provera, progynon och sedan Lutinus. 
Det var en ny läkare på sahlgrenska när jag var där för planering och ultraljud. Han bekräftade min pcos, det var ju dock helt väntat med tanke på att min kropp ännu inte fattat galoppen med menscykel. Just i detta nu är det drygt 60 dagar sedan sist. 
Tog lite blodprov också för att kolla att jag inte har någon infektion. En barnmorska kände igen mig, kändes läskigt. Men alla var trevliga som de alltid är. 
Förväntad insättning är V20.
Väntrummet är sig likt. 

1 Z:

skriven

Håller tummarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: