v13 (12+4)

Jag har börjat få en mage! Har anat den i några veckor, men nu börjar den växa. Ett par shorts kan jag knappt knäppa längre. 

Så jag gjorde slag i saken och köpte begagnade mammakläder. Normalt sett så har jag stora kläder för jag trivs med det. Tycker det är lite läskigt med kläder som sitter åt och visa min figur. Men när man anar magen även i mina stora tröjor om kvällarna så är det dags att införskaffa nya kläder! Ska försöka dölja magen i minst två veckor till på jobbet, får se hur det går... 

Imorgon har vi kub och får resultatet och på onsdag är det inskrivning! Lite konstigt med så sen inskrivning, men det har varit semester och svårt att få tag på tider på den mvc vi ville ha. Så man får vara nöjd med vad man får :) 

Mannen är gudomlig och handlar mat åt mig! Känns som att det enda jag gör numera är att äta varannan timme. Hela tiden något att äta. Kan knappt åka någonstans utan att behöva planera hur eller var man ska äta sedan. 

Vikten då? Jo, jag har gått upp ett kilo. Så numera väger jag 52kg. 
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: