RD 6

Igår löste jag nästan alla problem på jobbet. Gud vad skönt det kändes! Ska fortsätta idag med nya etapper i projektet, men det känns skönt att veta att mitt skötebarn på jobbet snart klara sig självt. Snart står systemet på egna ben och jag ska bara underhålla det. Känner mig stolt! Lite ledsen också när jag kommer återgå till mer normala arbetsuppgifter också, haha. Men nu har jag större ansvar på jobbet så det är nog för det bästa. 

Igår hade vi en trevlig stund på stan. Vi spelade spel och åt mat ute, något vi gör ganska sällan. Skönt med lite "uteliv". 

Idag är det RD 6. Nu borde embryot bestämma sig för att fästa eller inte. Lite läskigt! Jag är ganska svullen av Lutinus och det är lite obehagligt. Nästa fredag så testar jag iallafall, usch. Känns både långt bort och väldigt nära. Nerverna är på helspänn! 
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: