RD 9

Det kliar i fingrarna efter att få testa. Jag både vill och inte vill veta. Ibland är jag positiv, ibland är jag negativ. 

Inatt drömde jag att vi träffade barnmorskan för första besöket. Hur sjukt är inte det? Jag drömde att vi hade lyckats. 

Jag känner ingenting. Förutom symptom av Lutinus. Uppblåst... Ingenting. Det enda jag kan jämföra med är att jag sist hade färgat Lutinus på dag sju eller åtta. Det har jag inte haft nu. Men det spelar ju ingen roll! Jag har varit med om det mesta nu inom återföringar känns det som. 

Jag vet inte. Blir man verkligen gravid när man inte känner något? 
Kategori:
1 Khaleesi:

skriven

När jag plusade förra året, så hade jag nån dag innan drömt att jag plusade, så vem vet, kanske sanndröm. :) håller tummarna för oss!

Svar: Eller så kanske det bara är en önskedröm...
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: