v19 (18+1)

Det rullar på. Jag har mycket jag vill berätta men inget sug efter att skriva. Bloggen handlade ju från början om min bitterhet till världen, min kropp och vården, men nu när vi har lyckats så har även min skrivlust försvunnit. Kanske är den där bubblan folk snackar om? 

När jag fick höra att Victoria var gravid igen var min första reaktion "Nej!". Klart de får skaffa barn, men jag kände mig ännu en gång omkörd. Tills jag insåg att vi är faktiskt gravida. Vi får förmodligen vårt barn före henne, vilket känns helt galet. 

Ang rörelser så har vi en kvällsaktiv liten prick. Redan i lördags kunde mannen känna rörelser vilket var häftigt! Nu är det inte bara jag som vet att han buffar runt där inne och har det bra. 
Vi längtar båda efter rul nästa vecka och ska be dem säga könet om pingvinen vill dela med sig av sin hemlighet. 

Och jag ska ta tag i att svara på era kommentarer, ska bara hitta lusten att svara med något meningsfullt! 

Bild från 19 (18+1)
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: