Äggplocket

Alla blev imponerade över hur lugn jag var. Avslappnad och behövde inte mer än minsta möjliga dos av Morfin. Snabbt upp på benen igen och hade inga direkta problem. Till skillnad från de i samma rum som jag som knappt kunde gå tvärs över korridoren. Visst, det var inte bekvämt när de stack nålen in i mig, men jag har känt värre smärta. Jag trodde det skulle vara outhärdligt.
Det är värsta värre nu när jag är hemma och det är en ihållande molande värk.

Det blev tre ägg. Bättre än inget, bättre än ett och bättre än två. Tre ägg. Three is a magic number.

Man behöver ju bara ett :) om allt går som det ska så är det insättning på fredag. Nu hoppas vi att de inte ringer mig på fredag!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: