v 11 (10+0)

Helt galet att 25% av graviditeten redan gått förbi! 
Nästa vecka är det dags för ytterligare ett ultraljud hos mvc denna gång. Man kunde få ett tidigt ultraljud i samband med sitt besök hos dem och jag nappade ju såklart på idén! 

Illamåendet är fortfarande med mig, men det börjar faktiskt bli bättre. Jag har lärt mig att jag måste upp och äta frukost och att jag måste gnaga på knäckebröd m.m på förmiddagen och eftermiddagen. 
Mest av allt känner jag mig dock svullen och obekväm på kvällarna. Växtvärk lite då och då är också läskigt! 
Men egentligen älskar jag det, för det betyder ju att han växer till sig därinne :) 

Vikten står fortfarande still. Har inte gått upp ett hekto ens... Men jag äter mindre mål fler gånger om dagen, så det kanske går jämt upp med hur jag tidigare ätit. Tur i oturen, för går jag upp i vikt är det osäkert om jag kommer i min klänning! 

Helt sjukt att det är vecka 12 nästa vecka. Ultraljud och sedan den största dagen i våra liv tillsammans (hittills). Sen ska vi också berätta för vår närmsta familj vad som väntar.
Shit. Livet känns verkligen levande just nu! 
Kategori:
1 Hanna:

skriven

Låter underbart! Ha en bra dag. Njut av varje sekund. Du är GRAVID!

Svar: Ska verkligen försöka emellan illamåendet ;)
Lilla jag

2 Dujaghanvi:

skriven

Härligt!

Svar: Definitivt! Snart kan jag ansluta mig till skaran som kallas föräldrar!
Lilla jag

3 Lina S:

skriven

Men så roligt att kika in här för första gången på länge och upptäcka att du är gravid! Varmt, varmt grattis! Och så ett hurra, förstås.

Svar: Tack snälla du :) Jag läser din blogg också och det känns så skönt att ni kommit en bit påvägen med adoption! Hoppas verkligen det tuffar på i samma takt för er med resten!
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: