V6 (5+4)

Fortfarande bruna flytningar. Ska ringa mvc på måndag och se vad de tycker. Själv tycker jag det är oroande att det hållet på den i onsdags... 

Men, jag är iallafall fortfarande gravid. När slutar man oroa sig? 
Kategori:
1 Anonym:

skriven

I början på mitt missfall fick jag ljusrosa slem på pappret. Inte brunt!? Hoppas det inte är nån fara.

Svar: Brunt är väl lite halvpositivt, för det betyder ju att det är gammalt. Är väl värre med färskt blod vad jag läst mig till.
Lilla jag

2 Drommarochlangtan :

skriven

Men är det "bara" flytningar? Alltså inga stora mängder? Under min förra grav var jag jättetorr i slemhinnorna "där nere" och det kan ju också göra så det kommer med lite gammalt när man får flytningar. Men om du är orolig tycker jag absolut du ska se till att få ett VUL snart!

Svar: Tar ju Lutinus så det är ju mest det som kommer ut brunt. Vet inte om jag hade märkt så mycket om jag inte tagit dem.
Lilla jag

3 komlillamonster.blogg.se:

skriven

De säger så olika. När jag åkte in till gynakut hade jag klarröd blödning. Då sa de att det inte var typiskt för missfall utan att början på missfall är just små bruna blödningar under en tid innan. Men mitt var ju ett missfall.

Svar: Det är nog olika från person till person hur det börjar. Har en bekant som hade blod men det gick hela vägen ändå.
Lilla jag

4 Anonym:

skriven

För att svara på din fråga: man slutar aldrig oroa sig inte om man har ett sådant bagage som du, jag och många andra har. Jag tycker dock att du ska försöka få en läkartid tidigare jag vet inte var du bor, det kanske är svårare i en mindre stad men jag tycker att du ska försöka. Trots allt är det bättre att veta. Kram H

Svar: Jag bor strax utanför Göteborg. Problemet är att det mesta verkar stängt eller så vill de ha 700kr alternativt så har de inga tider fören augusti. Och gynakuten är inget alternativ.
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: