v28 (27+1)

Jag lever och andas. Eller kanske borde skriva vi. Sedan sist så har jag hunnit fylla år och vi har köpt en ny bil så vi får plats med hela familjen! 

Det är fortfarande overkligt det som komma skall. Jag har nedräkning på antal dagar jag har kvar att jobba och det känns galet att det snart är december. Vem kunde tro att jag måste planera föräldraledighet? 

Inatt drömde jag att vår lilla skrutt kom till oss genom kejsarsnitt. Något som jag definitivt inte hoppas blir aktuellt! 
Jag har inga jättekrämpor mer än att jag inte kan sitta ner längre tid pågrund av revbenen som gör ont, men annars är jag förskonad från ryggont och sammandragningar. 

Viktresan började på 51kg men nu är jag uppe på 61kg. Vad hände där egentligen? Jag är lite orolig för att vikten ska skena iväg och jag ligger ju ändå över medel på SF måttet... 

Kategori:
1 kmp:

skriven

Hoho. Hur mår du, vännen?

Svar: Jag har tänkt skriva något men har inte orkat. Det är tungt både fysiskt och psykiskt just nu. Älskar vår lille plutt och att vara gravid, men det är en jobbig period just nu.
Lilla jag

2 kmp:

skriven

Okej. Håll ut!

Svar: Ska försöka :)
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: