Drömmar

Det är fars dag och jag känner mig nere. Jag hann helt enkelt inte med att köpa en present. Det slutade med att jag förslog en middag som blev ändrad till en fika. Våra helger går ut på att springa på husvisningar. 
 
Vi letar efter hus. Men att hitta något vi är nöjda med samt inom vår budget är svårt, nästintill omöjligt. Även om marknaden nu är påväg ner så skulle vi behöva mer kontant för att ha råd med vad vi önskar. 
Våra krav går helt enkelt inte ihop med vår budget. 
 
Innan vi har hittat ett hus blir det inga försök till syskon. Pengar, pengar, pengar. 
 
Men jag kan fortsätta drömma om att se vår son springa naken över tomten en sommar. Kan drömma om att sitta i solen och se en barnvagn i skuggan med en bebis i. 
Drömma kan man ju alltid.... 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: