Negativt

Jag har tagit bort påminnelsen av progesteron från min telefon. Har inte tagit morgonens dos. Velar mellan att gråta och inte orka gråta.

Ska ringa sahlgrenska på måndag med resultatet. Vi hinner inte med en IVF innan vår resa i sommar. Med lite tur kan vi börja med sprutor direkt när de öppnar i augusti.

Det här är ett av mina sista inlägg den här turen. Jag kommer säkert skriva när jag får blödning och hur planen ser ut inför hösten. Men efter det så ska jag försöka leva. Orka med saker som jag egentligen gillar. Umgås med mina vänner och orka med mina hobbies. Jag kan inte låsa in mig i vårt hus och vars helt osocial.

Jag behöver leva ett tag. Och andas.
1 Synderskan :

skriven

Låter som en bra plan, känner likadant, massa kramar och ta hand om dig!

Svar: Fick lyxat till det idag och gick på manikyr. Har inte haft det på flera år och ikväll ska vi äta gott. Man får göra det bästa av det hela helt enkelt. Hur gick det för er? Kram!
Lilla jag

2 KMP:

skriven

Stor kram! Nya tag i höst. Förstår din besvikelse. Hur många fler försök har du kvar att göra? Jag har inte riktigt koll på ivf men man kan frysa ner embryon också väl som inte räknas in i de här tre försöken?

Svar: I Västra Götaland räknas äggplock som ett försök. Så vi har två kvar. Det är på både gott och ont detta. Känns nästan hemskt att tänka att nästa försök kanske dessutom kan leda till framtida syskon..
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: