Lyssnar mycket på musik

Under dessa dagar lyssnar jag mycket på musik. Dels för jag spelar själv, dels för jag spelar med andra och bara för det har betydelse. Mycket Disney när det finns tid.

http://open.spotify.com/track/579eDlIhaT8j0txv8H6aOS

"Your father was a loving man, a family through and through. What he got in him you got in you."
"Find out who you are and you'll find out what you need."

Letar väl efter alla underliggande betydelser i allt. Annars är det mycket klassisk musik eftersom det är det dom jag/vi spelar.

Tänkte jag kunde utveckla min tanke på IVF. Problemet är ju att det inte "bara" är fel på mig. Mannen har färre spermier. Med tanke på senaste provet rekommenderade de ju oss att ta IVF nästan direkt. Men eftersom det första provet var nästan medelmåttigt så ville vi vänta. Så det är två underliggande anledningar till varför vi går vidare till IVF så snabbt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: