RD 0

Så är man ruvare igen! Det gick bara åt ett embryo så vi har sju kvar i frysen! Embryot såg jättefint ut, fyra celler (två dagars) och allt var bra! När jag låg där i stolen bar jag sjukt nervös. Skärmen för ultraljudet såg ut att röra sig och jag mådde nästan illa. Något jag inte gillar med sahlgrenska är att man själv hjälper till att hålla ultraljudet ovanför livmodern. Jag tycker faktiskt inte om det för jag får känslan att man kan göra fel. Även om man inte kan det. Jag förstår, man ska känna sig delaktig och så, men det hade varit mer bekvämt om någon annan gjorde det. Fick reda på mer information om våra frysförsök också. Om man gjorde en totalfrys får man totalt fyra FET! Om man har flera embryon kvar inför sista försöket så odlar de dessa till blastocyster. Om man får ett barn så kan man behålla embryona i frysen på egen bekostnad. Ingen tvekan om saken! Det är framtida försök eller syskon. Man vet aldrig! Sängläge och se på tv är det som gäller nu! Tyngdlagen måste ju gälla i livmodern också? Tack för att ni finns och hejar oss vidare! :)
1 Kakan:

skriven

Shit vad bra! Heja heja!

Svar: Tack! :)
Lilla jag

2 Dujaghanvi:

skriven

Åh va skönt att det gått bra! Och fantastiskt att ni bara behövde tina ett! Heja, heja! Håller tummarna hårt, hårt för er och det lille embryot!

Svar: Det kändes jättebra! Grät i bilen påvägen hem för jag var så glad! Tack för tummarna :)
Lilla jag

3 Libra:

skriven

Grattis till ruvningen!!! :)
Kram

Svar: Tack!! :)
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: