Ingen lust

Just nu känner jag inte mycket lust för någonting. Mail som jag får privat orkar jag knappt läsa fören en vecka senare. Jag orkar knappt med mina hobbys men jag gör det ändå för jag vet att jag kommer ångra mig annars. 

Allt känns bara lite motigt just nu. På jobbet är jag mest stressad och förvirrad. Som när jag hade möte med chefen och var helt ärlig om sånt jag inte höll med om. Chefen blev lite nervös och tassar runt på tå nu känns det som och fäller kommentarer som "det är saker pågång" men vill inte förklara sig ytterligare . 

Något som var lite roligt var att jag för ett tag sen blev kontaktad av en gammal chef. Någon bekant till denne frågade efter just mig för ett annat  jobb. Helt fantastiskt att bli ihågkommen efter så många år! Vad som var ännu mer fantastiskt var att min första känsla var nej. Nej, jag är inte redo att byta jobb. Jag trivs faktiskt och ser fram emot vad vi har planerat. Det är inte rätt väg för mig just nu att byta jobb. Med tanke på vad chefen har planerat så kanske jobbet blir ännu lite bättre om ett par veckor? 

Nästa vecka är det dags för Provera. Jag ser inte fram emot suprecur och sömnlöshet . . . 
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: