v 12 (11+6)

Imorgon är det v 13! Vi har svårt att släppa hur fort det går. Snart är det februari, hinner vi med allt vi vill göra med vårt hus? Hinner vi med att köpa ny bil och göra om gästrummet till ett barnrum? Ibland känns tiden knapp. 

Vi har hunnit med att gifta oss och berätta för våra föräldrar :) Själva bröllopsdagen var perfekt men dagen efter var jag lite slarvig med maten och det stod mig dyrt. Våra föräldrar är glada och speciellt mina hade sina misstankar eftersom jag inte druckit någon alkohol det senaste. 

Nu är det bara ett par veckor kvar tills vi åker på bröllopsresa och då är tanken att vi ska gå ut med det officiellt till alla våra vänner och bekanta. En del bekanta blev till och med förvånade när de märkte på Facebook att vi hade gift oss! Kan tänka mig att detta är nästa chock :) Gamla vänner från skolan har knappt flyttat hemifrån och här sitter jag, gift, gravid och äger ett hus! 

Mannen är ute och handlar åt mig. Han försöker alltid fråga mig vad jag är sugen på och idag hade jag faktiskt ett svar. 
Vikten står på 51.5kg så nu börjar det nog snart kännas att jag är gravid på riktigt. Magen kommer snart börja växa och det ser jag fram emot! Längtar till jag behöver köpa de första mammabyxorna :) 
Kategori:
1 Dujaghanvi:

skriven

Grattis till giftemålet! :)

Svar: Tack :)
Lilla jag

2 kmp:

skriven

Vilket härligt inlägg. Lycka rakt igenom! Vilken del av landet bor du förresten?

Svar: Västra Götaland! Gick igenom alla behandlingar på sahlgrenska :)
Lilla jag

3 Anonym:

skriven

Grattis grattis, hur gammal är du?

Svar: Tack! 25 iår!
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: