v 14 (13+2) - Hej lilla mage!

Hej din lilla filur! 
Jag vet att du är där inne och växer till dig. Vi är oerhört glada över att du valt att flytta in i min mage, men jag har några önskemål. 

Kan jag få äta vad jag vill när jag vill? Både du och jag vet att du behöver mat. Du kan väl lita på mig att jag löser det utan halsbränna, illamående och kräkningar? Och när vi ändå pratar om det, kan du inte låta mig bestämma vad vi ska äta och i vilka mängder? Jag tycker det är ganska tråkigt att kämpa nästan en halvtimme för att få i mig en portion som är mindre än vad jag brukade få i mig förr.... 

Sen tycker jag vi pratar om det här med magen. Fisar och rapar. Det är inte särskilt trevligt. När vi ändå är på det området, kan du inte även passa på och se till att tarmarna sköter sig? Det är så tråkigt att behöva bajsa järnrör. 

Nätterna. Varför tycker du det är roligt att väcka mig på nätterna för? Det ska du inte göra ännu på ett tag. Jag vet inte hur du gör, men något gör du så jag vaknar även om det är för tidigt att känna några rörelser. 

Vi älskar dig och ser fram emot att träffa dig ansikte mot ansikte nästa år, för du ska absolut inte komma ut innan dess! 

Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: