v31 (30+5)

 
Det kommer inget inlägg från mig på julafton, så ni får nöja er med detta. 
 
Under julledigheten ska vi dels ta en tur till Borås för att se hur man tar sig dit och även gå en kurs i profylax. Det är helt galet hur snabbt vi närmar oss beräknat datum! 
Kan tipsa om att Borås har informationsdagar då de går igenom hur allt går till hos dem; http://www.vgregion.se/sv/sas/Kliniker/Kvinnoklinik/Forlossningsenhet/Till-blivand-foraldrar-/
 
Detta blir nog ett av mina sista inlägg för iår (om inget oförutsätt händer under julen), men jag ska försöka snickra ihop en årsresumé. Denna blogg har ändå funnits i två och halvt år och mycket har hänt under den tiden!
 
Förresten har jag blivit sjukskriven på halvtid fram till förlossning pågrund av min rygg. Fick träffa en väldigt bra läkare som tog upp sjukskrivningen innan jag ens hunnit be om en. Ibland kan faktiskt läkare inom vården överraska och inte krångla! Återstår att se vad försäkringskassan säger. 

God jul! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: