Ett litet mirakel!

Jag var jätteskeptisk imorse. Det kommer inte finnas något. Det är ett skämt från kosmos, klart vi inte ska bli föräldrar. 

Men visst fanns det något där! Som levde! Hjärtslag och allt! Jag såg dock inte hjärtat slå, men mannen lovar att hjärtat slog i en gråskala och läkaren såg det också så jag litar på dem :) 
Jag hade räknat fel på en dag, beräknad nedkomst är 23 Februari. Men både jag och mannen vet att det kommer bli på skottdagen, garanterat. 

Jag kan inte sluta titta på bilden. Det är vår framtid. Min magkänsla säger pojke, men vi får se om ett par veckor vad det blir! 
Kategori:
1 Dujaghanvi:

skriven

stort, stort grattis! Äntligen!

Svar: Åh, tack :)
Lilla jag

2 Denise :

skriven

så fantastiskt!! Kram

Svar: Tack snälla du :)
Lilla jag

3 Anonym:

skriven

Wiiie, helt underbart! Grattis!

Svar: Tack! Det känns overkligt!
Lilla jag

4 Anonym:

skriven

Åh, så roligt! Grattis igen!

Svar: Tack snälla du :)
Lilla jag

5 Drommarochlangtan.blogg.se:

skriven

Åhhh hurra! Grattis!!!

Svar: Tack! :) Känns konstigt att äntligen få vara gravid!
Lilla jag

6 Maria:

skriven

ÅÅHHHHH!!! Grattis!!!

Svar: Tack :)
Lilla jag

7 kmp:

skriven

Såklart!!! Ni ska bli föräldrar!! Äntligen och plötsligt händer det!

Svar: Det är lite som att vinna på triss ;)
Lilla jag

8 Kakan:

skriven

Underbart! Stort grattis!

Svar: Tack!
Lilla jag

9 Anonym:

skriven

Grattis:)
Själv har vi tid 22 feb:)

Svar: Då ligger vi väldigt lika varandra :) Spännande!
Lilla jag

10 Azielle:

skriven

Grattis! Jag är så otroligt glad för er skull!

Svar: Tack! :)
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: