v 9 (8+4)

Jag mår fortfarande dåligt men har lovat min chef att försöka komma in och jobba nästa vecka. Det hade jag planerat oavsett vad vi kommit överens om, för nu är jag trött på att gå hemma och knappt hålla koll på vilken dag det är. 
Ska ha med mig mackor och snacks i överflöd och hoppas att det håller det värsta i schack. Ska även be min läkare om Lergigan Coop. 
Oavsett om jag tar Lergigan eller inte så sover jag det mesta. En lur på förmiddagen, en på eftermiddagen och hela natten. Mannen här hemma är lite fundersam över hur mycket jag sover... 

Jag har lånat hem två böcker om graviditet som jag börjat läsa. Ville egentligen ha en annan bok men jag vill inte köpa något fören vi vet att allt är bra. 

Om ca en månad har vi inskrivning (och kub). Efter det så kommer vi berätta. Även om jag hade velat göra det helst igår, haha. Men några nära vänner vet om det och de ska stötta mig under bröllopet som är bara ett par veckor bort. Det som slog oss igår var att jag inte kan äta förrätten, det kändes sådär. Men det ska vi ordna! Plus att jag måste prova klänningen snart igen, även om jag inte gått upp i vikt så kanske vikten har omfördelat sig? 

Hoppas nästa vecka går fort! 
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: