Berättat

Berättat nyheten för sahlgrenska idag! I och med att de har semesterstängt så blir inte första ultraljudet fören i vecka 10 (9+x). Lite senare än vanligt, men det är fortfarande en schysst deal att man får det bekräftat! 

Har lämnat in en intresseanmälan för en privat barnmorska (som ändå är gratis). Får se vad man får för respons av dem! Annars blir det mvc som ligger mellan stan och jobbet. Lite långt bort från hemmet, men passar bättre från mitt jobb och från mannens jobb. Kan ju bara drömma om att få första morgontiderna! 

Förstoppad. Lite halsbränna. Äckligt Lutinus... Men annars är det bra! Äter nog lite väl mycket mat redan, undra hur det kommer sluta?! Får ju ändå tänka på att jag har en klänning att klämma mig ner i snart! 

På jobbet bjöd jag på fika. Alla var glada och tackade så mycket! Men jag vet ju vad jag firade inombords :) 
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: