Imorgon

Imorgon ska jag ta ett digitalt test! För att få det bekräftat på riktigt. Vet inte om jag vågar lita på testlagret eller läsa av streck alls! Jag tror inte riktigt på det ännu. Det är för abstrakt. 

Sen får jag se om jag vågar ringa sahlgrenska imorgon. Eller på torsdag. 

Jag har bestämt mig för att inte oroa mig för missfall eller ma. Vi har aldrig lyckats få två streck på ett test förut, bara det! 

Shit, tänk om det visar sig att jag inte är gravid? Då är det någon i kundtjänst på testlagret som kommer få ett samtal av en väldigt instabil kvinna. 

På jobbet går vissa saker bra och vissa saker dåligt. Men i mina dåliga stunder tänker jag bara "vad spelar det för roll i det stora hela?" och sen är jag glad igen. 
Känns som jag bär på en hemlighet. Nästan rädd att något ska se mitt leende och veta. 

Men ärligt talat, jag börjar se glimtar av mitt gamla jag. Det är helt fantastiskt! 
Kategori:
1 Dujaghanvi:

skriven

härligt att ditt gamla jag tittar fram, kände likadant! Skönt att få ett digitalt test - läsa det tydligt!

Svar: Hoppas bara allt håller i sig! :)
Lilla jag

2 Susse:

skriven

Grattis till ert plus. Så kul att det äntligen blivit er tur =)
Kram

Svar: Tack! Känns som att det är någon annan som är det dock, jag känner ju inget och har svårt att lita på testen, haha.
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: