1 barnmedivf.blogg.se:

skriven

Härligt:)
Jag bokade första ul igår och de blir den 7e juli:)

Svar: Skönt att det är ganska snart! Jag hoppas få det i juli också :) ska ringa dem sen
Lilla jag

2 Dujaghanvi :

skriven

Härligt! Grattis igen!!

Svar: Tack snälla du! Nu är det på riktigt :)
Lilla jag

3 fladdertanke:

skriven

Åh herre gud! Sitter på frukosten på jobbet med tårar i ögonen! Superstort Grattis! !!!!!!!

Svar: Tack! Hoppas du tog dig igenom din frukost :) jag är överväldigad över hur många bakom skärmarna som faktiskt tar sig tid och skriva till mig! Det uppskattas!!
Lilla jag

4 Vänta lite till...:

skriven

Wow! Stort grattis!

Svar: Tack! :)
Lilla jag

5 Anonym:

skriven

Stort grattis! Även fast vi inte känner varandra så är jag verkligen glad för din skull! :-)

Svar: Vad snällt sagt av dig! Blir verkligen förvånad över responsen, trodde verkligen inte att ni var så många som läste. Det betyder jättemycket för mig!
Lilla jag

6 Anonym:

skriven

Åh, så roligt!! Var också tvungen att ta ett sånt test för att verkligen läsa GRAVID, man trodde man skulle fatta det ännu lite mer.. Men så overkligt ☺️

Svar: Fortfarande väldigt overkligt trots att testet ligger och lyser gravid :) hoppas det går in efter första ultraljudet!
Lilla jag

7 Anonym:

skriven

Gud vad jag gråter, känner igen mig så, har haft samma resa som er! Massa grattiskramar!!!

Svar: Tack var snäll du är! Jag börjar nästan gråta av alla som kommenterar och bryr sig! Trodde verkligen inte att ni var så många :)
Lilla jag

8 Jonna:

skriven

Åh, så roligt!! Var också tvungen att ta en sånt test för att jag verkligen skulle se GRAVID för att jag verkligen skulle förstå det, men så overkligt ändå! Känner ju såklart inte heller dig men har varit någorlunda i samma sits, så förstår känslan!! Så väldigt glad för din skull!

Svar: Tack! Det är så skönt att kunna släppa masken och bara leva :)
Lilla jag

9 Drommarochlangtan :

skriven

Sååå fantastiskt! Jag vågade inte heller tro förrän jag tagit digitalt test, hehe. det blir liksom mer svart på vitt på nåt sätt!

Svar: När det står i text, då vet man att det är på riktigt och att man inte bara läser streck på en sticka ;)
Lilla jag

10 Anonym:

skriven

Jag förstår inte riktigt hur de funkar när du skrivit att du är i V.5 i rubriken här men de står 1-2 på testet vilket jag förstått de som är angivet i veckor också? Har du lust att förklara för mig är du gullig!! :-)

Svar: När man har ägglossning räknas det som att man är i vecka 2+0(v3). Clearblue visar veckor sedan befruktning (om jag inte missminner mig) och 1-2 blir då vecka 3+0-4+0 (vecka 4-5). Barnmorskan räknar veckor och dagar, alltså t ex 5+3 om man är i vecka 5 och 3 dagar, men de flesta appar brukar istället säga att man är i v6 eftersom man faktiskt gått över 5 veckor. Hoppas min förklaring inte är allt för snurrig?
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: