RD 1

Helt galet att det är drygt ett halvår sedan jag skrev den titeln sist på ett inlägg. 

Första dagen kan beskrivas med ett ord. Huvudvärk. Det har jag förvisso haft ett par dagar, och inget jag för får bort den. Dricker massa vatten, har försökt sova bort den, men inget funkar . Som tur är så är det inte en jättejobbig smärta, den är mest där. Vågar inte ta något för den heller. 
Läste dessutom att både Lutinus och progynon har just det som biverkningar . 

Just nu känner jag mig lite lättad. Jag är gravid till motsatsen har bevisats och mitt humör är ganska bra. Tror inte jag varit så lätt i sinnet på länge! Får se hur länge det håller i sig. . 

14 dagar kvar. 
Kategori:
1 fladdertanke:

skriven

Heja heja!

Svar: Tack tack :)
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: