RD 11

Jag är väldigt skakig just nu. Men glad. Hur i helvete gick det här till? Självklart måste jag vänta till på torsdag (minst) innan jag meddelar något. Men just nu, räknas jag fortfarande som ofrivilligt barnlös? Vad gör man nu? :D
Kategori:
1 Kakan:

skriven

Jihoo! Herregud vad härligt!

Svar: Helt galet, kan knappt ta in det! Trodde aldrig vi skulle lyckas!
Lilla jag

2 Drommarochlangtan.blogg.se:

skriven

Åhhhh hurra! Vad glad jag blir!

Svar: Tack :) man ska uppenbarligen aldrig säga aldrig!
Lilla jag

3 Azielle:

skriven

Wohooo!!!! Grattis!!!!

Svar: Tack snälla du! Svårt att förstå att man faktiskt är gravid just nu!
Lilla jag

4 Khaleesi:

skriven

Åhhh vad glad jag blir för er skull. Grattis!!! :D

Svar: Tack :) det ska nog gå vägen för er också!
Lilla jag

5 Anonym:

skriven

Wow!!! Det är ett pluss!!!!!!!!!!
Grattis:)

Svar: Tack! Längtar till riktiga testdagen, haha.
Lilla jag

6 Anonym:

skriven

Åh, grattis!!!! Så glad för din skull, äntligen!

Svar: Oh, ja! Äntligen!
Lilla jag

7 barnmedivf.blogg.se:

skriven

Grattis:)
Jag fick positivt resultat igår. Men gjorde testet jag fick med ifrån kliniken idag. Härligt vi ligger i samma fas.

Svar: Såg att du hade femdagars, så du ligger ett par dagar före mig bara ;)
Lilla jag

8 Anonym:

skriven

Grattiiiiiis

Svar: Tack :)
Lilla jag

9 Denise :

skriven

Så glad för er! Grattis :) kram

Svar: Tack! :)
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: