RD 12 (v 5)

Oj, jag kan skriva veckor i titeln nu! 

Det var helt galet igår. Tänkte ta ett test för att förbereda mig inför fredag. Kissade på en sticka, la den plant och såg ingenting. Hoppade in i duschen och var lite förstörd. Vi hade inte lyckats den här gången heller... 
När jag klev ur duschen och skulle slänga testen så såg jag dock ett andra streck! Snabbt ner och väcka mannen som efter en stund kunde se två streck han med. 
Jäklar vad hjärtat slog i bröstet på mig! 

Samma procedur idag, två streck! När sjunker det in? Är det när man är på förlossningen eller? 

Jag testar på torsdag med ett annat märke (kör testlagret nu) och sen är det bara ringa sahlgrenska. 
Och skicka blommor till akupunkturen. Det lovade jag mig själv att jag skulle göra om vi lyckades :) 

Det är nu jag ska börja längta till första ultraljudet. Börja oroa mig för om min bröllopsklänning kommer passa. Hur jag smiter undan alkoholen. Hur länge jag kan hålla mig från att säga något på jobbet. Vilka i-landsproblem! 

Herregud, v 5! 35 veckor kvar då! 
Kategori:
1 Denise:

skriven

Åh så underbart! Stort grattis! Längtar tills vi också plussar! Kram

Svar: Allt kan hända! Hoppas det lyckas för er också inom en snar framtid :)
Lilla jag

2 Kakan:

skriven

Så jäkla härlig känsla!

Gick du hos Jun på AM-kliniken? det gjorde jag och hon är grym.

Svar: Jag gick på irörelse, ligger på guldheden!
Lilla jag

3 kmp:

skriven

Gick in på bloggen med en nervös klump i magen. Och vad ser jag?!?! Äntligen din tur!!! Grattis!!!

Svar: Äntligen vår tur! ;) har väldigt svårt att ta in det ännu. Blir väl lättare efter ett ultraljud
Lilla jag

4 Khaleesi:

skriven

Häll i alkoholfritt vin i en flaska för "vanligt" vin på bröllopet.
Du måste ju ta ett digitalt test med. se det i ord. ;)

Svar: Jag ska testa med andra test imorgon! Har ett digitalt som jag skulle kunna tänka mig att ta, haha.
Lilla jag

5 Dujaghanvi:

skriven

Stort, stort supergrattis! Håller tummarna för att allt går bra! Och ja - det är först på förlossningen man fattar att man får med sig ett - SITT - barn hem! ;)

Svar: Haha, tack! Ja, mer verkligt än så kan det ju inte bli!
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: