RD 4

Tio dagar kvar drygt. Jag ska testa på midsommarafton. 
Hittills har jag haft lite problem med magen, lite ont och annat obehagligt. Lite illamående och inte riktigt känt mig hungrig vid vissa tillfällen. Allt beror på progynon och Lutinus. 

Lutinus kan ju vara något av djävulens påfund. Kladdig och äckligt. 

Jag lever på. Jag orkar inte sätta hela livet på paus. Jag har provat att inte dricka läsk eller äta godis, det gjorde ingen skillnad då. Så nu orkar jag inte svära mig lös från det. Jag äter som jag brukar göra. Jag tar inte tabletterna exakt samma tid på helgerna som jag gör på vardagarna. Jag vaknar inte halv sju på helgerna utan snarare vid åtta. 

Det enda jag gör annorlunda nu är att jag försöker hålla mig varm. Jag tar också promenader, för att då upp blodcirkulationen lite. Hoppas det räcker. 

Dags att jobba och jag hoppas att denna veckan försvinner fort och utan att jag blir sönderstressad. 
  
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: