Ruvardag 0

4 embryon finns kvar i frysen, de är frysta två och rtvå. Om vi inte lyckades nu tyckte de att vi skulle fundera på hur vi vill göra nästa gång. Sätta tillbaka en eller två. Vi sa båda två, men behöver nog prata igenom det här hemma. Men jag skjuter det på framtiden. 

Imorgon ska mannen jobba hemma. Han säger att det är eftersom det är tågstrul, men innerst inne hoppas jag ändå att det är för att han vill spendera lite tid med mig. 

Nu ska jag försöka slappna av och hålla modet uppe i två veckor. Pepp Pepp! 
Kategori:
1 Khaleesi:

skriven

Lycka till nu, håller tummarna hårt för er! :)
Väntar själv på våran återföring på Tisdag, nervöst.

Svar: Som du sagt förut, vi två ska lyckas ;)
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: