V 6 (5+1)

Sedan igår har jag bruna flytningar. Men brunt är gammalt så det borde inte vara något. Och är det något så kan jag inte göra något åt det. Det får vara som det är....
Sålänge det inte är blod och gör ont så är ju allt normalt brukar de flesta säga. Jag brukade säga det också tills jag hamnade här, nu handlar det mest om att försöka övertala den känslomässiga sidan av mig själv att den logiska sidan har rätt. Vi får se...
1 Kakan:

skriven

Håller stenhårda tummar för att allt är som det ska! Och det är som du säger, oftast inget så länge inte det är mycket färskt blod och smärta.

Svar: Får vänta ut det helt enkelt. Trots att jag inte har något direkt tålamod.
Lilla jag

2 Hopp om lycka:

skriven

Det behöver absolut inte vara någon fara.. Jag vet inte om du har läst om alla mina blödningar/bruna flytningar som jag haft nästan konstant, jag har trott 1000 ggr att det varit missfall/ma, men det har det inte varit.. Kan finnas många andra anledningar, men man är ju (såklart) så rädd för blod. Stor kram

Svar: Jag har läst din blogg och vet att det absolut inte behöver betyda något. Jag brukade själv vara den personen som tyckte att folk som sprang till gynakuten för lite blod var korkade och tog upp för mycket av akuten. Men nu är man själv i den sitsen, snacka om ironi. Dock ska det mycket till för att jag skulle söka akut.
Lilla jag

3 Anonym:

skriven

Behöver inte vara någon fara. Men för mig betydde bruna flytningar på en kemisk graviditet. Jag hade dock ganska mycket. Gravtesten blev bara starkare och starkare men ägget hade bara fäst och sen släppt efter några dagar. Hoppas du får göra VUL snart.

Svar: Vad hemskt! När upptäcktes det? Själv ska jag försöka härda ut i fyra veckor till vårt schemalagda ultraljud. Om jag kan...
Lilla jag

4 Anonym:

skriven

Jag fick komma in på VUL i vecka 7, pga mina rikliga bruna flytningar. Hade då haft dem i tre dagar. En vecka senare kom "allt" ut. Det behöver inte vara så för dig, men du borde väl ha ett VUL inplanerat i vecka 8 typ?

Svar: Har inget vul fören slutet av juli... Drygt en månad dit tyvärr.
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: