v7 (6+0)

Jag får helt enkelt vänta till slutet av juli. Det känns som en evighet men jag har inget val. Men just Ma skrämmer mig lite. Att man tror att allt går bra men det är dött... 

Idag har jag ont i brösten iallafall,det får jag se som positivt. Och jag sover alltid efter jobbet. 

De bruna flytningarna verkar ha gett med sig för denna gången. Får se om det håller i sig. 
Kategori:
1 fladdertanke:

skriven

Jag vet att de hjälper föga, men även jag hade blödningar fram och tillbaka hela vägen till vecka 18. Nu är jag i vecka 28 och än sålänge hänger bebis kvar. Håller tummarna stenhårt att de bara är känsliga slemhinnor som gör sig påminda.

Svar: Att ni med erfarenhet skriver ger mig lite hopp :) får hoppas på det bästa!
Lilla jag

2 Drommarochlangtan.blogg.se:

skriven

Hoppas också det "bara" var känsliga slemhinnor! Och att det håller sig borta nu! Det är jobbigt att vänta på UL, men jag brukar försöka tänka att jag kan inte göra nåt åt det som händer ändå, det är som det är liksom. Inte så lätt alla gånger men ja, jag försöker :) så tidigt är det ju inte säkert att det går att se något hjärta slå ändå, och då kanske man bara blir mer orolig om det inte syns nåt. Nej, man slutar aldrig oroa sig (tyvärr) men man lär sig hantera oron med tiden tycker jag :)

Svar: Så är det ju, man får bara stå ut med väntan. Det som händer händer och det finns inget man kan göra åt det.
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: