Vem är jag?

Jag vet inte riktigt vem jag är. Någonstans påvägen tappade jag bort en bit av mig själv. Hemma är jag nog ungefär den samma (tycker mannen) men på jobbet har jag blivit en riktig surkärring . 

Jag säger nej till det mesta och är bara riktigt bitter. Kollegorna tycker det är roligt med mitt humör och brukar fråga mig om jag är arg. Om jag mot förmodan inte är helt vresig frågar det hur det kommer sig att jag inte är det. 
Jag vill inte vara arg. Men på något sätt har jag tappat respekten mot många på jobbet. De säger klumpiga saker och ibland kan jag nästan förvånas över att folk klara av sig jobb när de knappt förstå sig på våra produkter. 

Jag vill inte vara arg. Jag vill vara den där glada tjejen som för ett år sedan. Innan vi började med ivf och all skit . Någonstans hoppas jag att mitt humör ska bli bättre som ruvare, men det är inte troligt sett till min historik. C

Jag har bestämt mig. Jag ska bli glad igen. Fake it till you make it, eller hur? 
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: