RUL

Igår var helt fantastisk. Det första jag gjorde var att högt förklara att vi ville minsann veta vilken sort det var på ungen! 
Barnmorskan började såklart med de vanliga måtten, kollade mellan benen, men såklart var de i kors och ville inte alls visa något. Upp igen och fortsätta mäta lite annat, men bebis ville inte samarbeta utan låg på mage mot min rygg, så det man såg var en ryggrad. 

Moderkaka i bakvägg, så det förklarar varför jag känt så mycket rörelser ganska tidigt. 

Men sen plötsligt så kollade vi igen, och då var det klart som korvspad, det var en snopp där, ingen tvekan!! 

Vi väntar en son!! Precis det jag trott hela tiden. Jag grät några tårar för det blev helt plötsligt en person för mig. Inte bara ett växande barn, utan vår framtida son. Sen blev jag ett kort ögonblick lite ledsen över namnen på flicka som vi hade bestämt oss för som vi inte får använda oss av. Pojknamn är vi inte helt klara med... 

Bilden vi fick med oss hem ser mest ut som en blobb. Han ville inte flytta på sig, men hon visade oss att han hade läppar och en näsa. Plus att vi fick se ögonen, då såg han ut som en alien... 

Så det är helt enkelt dags att komma på vilka pojknamn som är aktuella. Sen är nästa delmål november och komma förbi vecka 25. Så chansen är större att han kan räddas om något skulle hända. 
Nu är det frukost för mig och unga herr busunge! 
Kategori:
1 KMP:

skriven

Grattis! Klart det blir en pojke! ER pojke!

Svar: Haha, tack! Tur att man har ett tag på sig att komma på namn!
Lilla jag

2 Drommarochlangtan.blogg.se:

skriven

Grattis, vad underbart! <3

Svar: Tack :)
Lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: