Vem är jag?

Jag har väldigt svårt att identifiera mig själv numera. När jag tänker på att jag är gravid så går det liksom inte in. Jag är gravid fysiskt, men inte psykiskt. Jag är rädd att folk i väntrummet hos barnmorskan ska tro att jag fejkar. Att jag inte alls är gravid egentligen trots att jag sitter där med mage. 

Har väldigt svårt att se framtiden framför mig. Vad som händer i februari och hur våra liv kommer förändras. I helgen ska vi beställa barnvagn, men ska vi verkligen ha den?Jag menar, ska vi verkligen ha ett barn liggandes i den nästa år? Som är vårt? Jag förstår inte! 

Kanske borde boka tid med psykologen igen. Hon sa faktiskt att jag var välkommen som gravid också. Jag vill bli mamma, att vi ska bli föräldrar. Men jag får inte in det i skallen! Har svårt att planera rummet med tapeter och allt annat för det känns fortfarande inte som det kommer hända oss. 

Trots att busungen buffar i magen... Lilla vän, vilken konstig mamma du har.. 
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: